۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

فارسی ساز رایگان Assassins Creed Origins

زیرنویس فارسی بازی Assassins Creed: Origins بصورت رایگان منتشر شد. زیرنویس شامل آخرین بسته الحاقی عنوان بسیار موفق نیز می باشد. در این نسخه شما کنترل شخصیت بایک را بر عهده می‌گیرید، یک مدجای اهل مصر که وظیفه اش دفاع از کشور و مردمش است.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

فارسی ساز رایگان Devil May Cry 5 نسخه fox

زیر نویس فارسی بازی Devil May Cry 5 جهت نسخه نهایی که قفل نیز از آن حذف شده است منتشر شد . داستان بازی حوادث بعد از پایان نسخه قبل را روایت می‌کند و کلیت آن همان چیزی است که در شماره‌های قبل دیده بودیم، ولی فرم روایت تغییر کرده و به شکل اعجاب‌آوری جذاب و تماشایی از کار درآمده است.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

فارسی ساز رایگان Life is Strange 2 قسمت 1 تا 5

زیرنویس فارسی قسمت اول تا پنجم بازی لایف استرینج ۲ توسط بصورت رایگان منتشر شد. شخصیت های اصلی این بازی دو برادر با نام‌های شان و دنیل دیاز که به ترتیب ۱۶ و ۹ سال سن دارند هستند. این دو برادر زندگی آرامی را تجربه می‌کنند تا اینکه یک اتفاق غم‌انگیز، زندگی آن‌ها را به طور کلی تغییر می‌دهد. این دو برادر پس از این اتفاق مجبور به فرار از دست پلیس هستند و….

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

دانلود فارسی ساز رایگان بازی Metro Exodus نسخه GOLD , CPY

زیرنویس بازی Metro Exodus بصورت رایگان منتشر شد . بازی مورد انتظار M.Exodus ساخته‌ی استودیو ۴A Games می باشد که سال قبل منتشر و علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب کرد . M.Exodus سومین عنوان از فرانچایز محبوب مترو است. این بازی تیراندازی اول شخص که در سبک آخرالزمان می باشد را طولانی‌ترین عنوان از این سری خواهد بود.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

فارسی ساز رایگان بازی Resident Evil 3 برای PC

فارسی سازی داستان بازی اویل ۳ به صورت رایگان منتشر شد. داستان بازی هم‌زمان با اتفاقات رزیدنت اویل ۲ رخ می‌دهد. شهر راکون گرفتار یک فاجعه عظیم شده و حالا یکی از اعضای S.T.A.R.S که ولنتاین نام دارد، در این شهر گیر افتاده است. کمپانی آمبرلا که در شهر راکون در حال انجام یک سری آزمایش‌های محرمانه بود، باعث وقوع فاجعه‌ای شد که ممکن بود به انقراض انسان‌ها منجر شود.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

فارسی ساز رایگان Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

زیر نویس فارسی منو و داستان بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد. داستان بازی دو ماه پس از وقایع Rise of the Tomb Raider جریان دارد و لارا این بار به سراغ سرزمین‌های آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی در شهر مخفی Paititi می‌رود تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. او دوباره به جنگ با Trinity می‌رود و باید قبل از رسیدن Trinity مانع از وقوع آخرالزمان قوم مایا شود.زیر نویس بازی برای نسخه CPY و CODEX  به صورت جدا قرار رفته است.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱

دانلود زیرنویس فارسی قسمت سوم بازی Tell Me Why برای PC

زیرنویس فارسی بازی Tell Me Why قسمت سوم توسط سایت ما منتشر شد. بازی Tell Me Why نام جدیدترین ساخته دونت ناد اینترتینمنت است که روایت‌گر داستان خواهر و برادر دوقلویی است که برای رویارویی با گذشته و خاطرات تلخ خود، وارد خانه‌ای قدیمی می‌شوند؛ جایی‌که به‌نظر می‌رسد مادر آن‌ها خودکشی کرده است.

  • دوشنبه ۲۸ شهریور ۰۱
خرید اشتراکی فارسی ساز ها و دوبله فارسی بازیها
موضوعات