با خرید این فارسی ساز میتوانید تمامی ماموریت های اصلی و فرعی بازی Assassins Creed Origins را به همراه تمامی دی ال سی های آن به فارسی تجربه کنید.

قابلیت های فارسی ساز نسخه 1.11:

  • فارسی سازی تمامی زیرنویس های بازی اصلی.
  • فارسی سازی تمامی متن های غیر زیرنویس بازی اصلی.
  • فارس سازی تمامی زیرنویس های دی ال سی ها.
  • فارسی سازی تمامی متن های غیر زیرنویس دی ال سی ها.

 

راهنمای نصب فارسی ساز نسخه کامپیوتر:

فارسی ساز را در پوشه ی اصلی بازی نصب کنید و سپس به محل نصب بازی بروید.

روی فایل ACO-Crack-GameSub.exe کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را بزنید.

منتظر بمانید تا یک صفحه مشکی ظاهر شود و پس از گذشت چند ثانیه به صورت خودکار بسته شود.

بازی را اجرا کرده و از تنظیمات، زبان زیرنویس را به فارسی تغییر دهید. (در صورت نصب صحیح فارسی ساز منوی بازی به فارسی در آمده است)

زیرنویس را روشن کرده و برای خوانایی بهتر کادر دور زیرنویس را هم فعال کرده و نام گوینده را غیر فعال کنید.

از بازی لذت ببرید.

 

راهنمای حذف فارسی ساز :

محتویات داخل پوشه ی Original_Files را در پوشه اصلی بازی کپی کنید. با اینکار بازی به حالت ابتدایی برگشته و در صورت بروز هر گونه خطا پس از نصب فارسی ساز، مشکل برطرف میشود.

 


نکات مهم درباره نصب فارسی ساز:

فارسی ساز تنها به روی جدیدترین نسخه بازی یعنی نسخه ۱٫۵۱ قابل نصب است. در صورتی که نسخه ی قدیمی تری از بازی را در اختیار دارید لازم است نسخه ۱٫۵۱ را دانلود کنید.

چیزی به نام آپدیت ۱٫۵۲ وجود ندارد! در حال حاضر آخرین آپدیت منتشر شده برای بازی ۱٫۵۱ است که فارسی ساز با آن هماهنگی کامل دارد. متاسفانه نسخه ای از کرک این بازی در بسیاری از سایت ها منتشر شده است که به کرک بدون قفل Denuvo شناخته میشود. این کرک به اشتباه ورژن بازی را به ۱٫۵۲ تغییر میدهد و باعث عدم هماهنگی فارسی ساز و مشکلات دیگری در بازی میشود. در صورتی که ورژن بازی به این صورت در منوی اصلی نمایش داده شد، کرک ۱ را از اینجا دریافت کنید و روی بازی بریزید. در صورتی کرک ۱ مشکل را حل نکرد میتوانید کرک ۲ را از اینجا دانلود و امتحان کنید.

در صورتی که پس از ریختن کرک های بالا مشکلی در اجرای بازی به وجود آمد و بازی بدون هیچ اروری قبل از اجرا شدن به طور خودکار بسته میشد، از تنظیمات ساعت ویندوز set time automatically را غیر فعال کنید تا بازی دوباره اجرا شود. در صورتی که این روش کارساز نبود بازه زمانی کامپیوتر (time zone) را از تنظیمات ساعت به محلی به جز تهران تغییر دهید.

در برخی موارد نصب بازی در درایو سی، سیستم امنیتی ویندوز و نرم افزارهای آنتی ویروس مانع اجرای صحیح فارسی ساز میشود. در صورتی که مطابق راهنمای نصب عمل میکنید اما فارسی ساز نصب نمیشود، مطمئن شوید که موارد ذکر شده مشکلی برای اجرا شدن صحیح فارسی ساز ایجاد نمیکند. در نهایت اگر همه این موارد را بررسی کردید اما بی تاثیر بود به جای فایل ذکر شده در توضیحات بالا فایل FIX-ACO-Crack-GameSub.bat را با دوبار کلیک کردن اجرا کنید.


دانلود فارسی ساز