بازی Grand Theft Auto V یا به طور خلاصه GTA V که جزو بازی های محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اکشن-ماجراجویی در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است. داستان این نسخه از سری جی تی ای در شهر خیالی Los Santos (ساخته شده بر اساس Los Angeles کنونی) و مناطق اطراف آن اتفاق می افتد. این بازی دارای سه شخصیت اصلی به نام های مایکل دِسانتا ، ترور فیلیپس و فرانکلین کلینتون میباشد که به طرز جالبی داستان زندگی آنها در هم تنیده شده.

شرکت راک استار این بازی را طوری طراحی کرده که بازیکن میتواند به سرعت بین شخصیت ها تعویض کرده و کنترل شخصیت مورد علاقه خود را به دست بگیرد. البته نسخه قبلی این بازی یعنی Grand Theft Auto IV (GTA IV) هم دارای چند شخصیت بود، اما قابلیت سوییچ بین آنها وجود نداشت و برای تبدیل شدن به یک شخصیت دیگر، باید ابتدا از بازی بیرون می آمدیم و وارد مراحل شخصیت دیگر میشدیم.

یکی از ویژگی های برجسته ای که این بازی برای ما فراهم کرده، جهانِ باز و گسترده ای است که به بازیکن این امکان را میدهد تا هرکاری که دوست دارد را انجام دهد، از سرقت بانک گرفته تا تیراندازی و پرواز با هواپیما و جت های جنگنده، از مسابقات گوناگون گرفته تا چتربازی و فرار از پلیس ها. اما در کنار همه این سرگرمی ها نمیتوان از داستان بازی و همچنین مراحل اصلی و فرعی آن غافل شد.

دوبله فارسی بازی جی تی ای وی به دو صورت کامل و دمو (آزمایشی) عرضه شده. نسخه کامل این دوبله شامل تمام مراحل اصلی و فرعی، مکالمات روزمره شخصیت ها، مکالمات تلفنی، NPC ها (شامل مردم سطح شهر، شخصیت های فرعی در مراحل و همچنین نیروهای نظامی) و همچنین رادیو فارسی که بیش از 200 آهنگ در آن وجود دارد میباشد.

بازی Grand Theft Auto V یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی در دنیای بازی‌های ویدیویی است. با داستان پیچیده‌ای که در شهر Los Santos و مناطق اطراف آن اتفاق می‌افتد، GTA V تجربه‌ای فراتر از مرزهای بازی‌های الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

گرافیک برتر، جزئیات فراوان، مأموریت‌های متنوع، وجود عناصر جهان باز و امکانات آنلاین اجتماعی، بازی جی تی ای وی را به یک تجربه فراگیر و اعتیادآور تبدیل کرده است. بازیکنان می‌توانند از انواع وسایل نقلیه، اسلحه، و فعالیت‌های مختلفی که در بازی ارائه می‌شود، بهره‌برداری کنند.

GTA V با دارا بودن یک جامعه پرفروش و پراز علاقه‌مندان، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر بازیکن علاقه‌مند به ژانر اکشن و ماجراجویی تبدیل شده است. این بازی علاوه بر ارزش تفریحی بالا، توانسته است برای شرکت سازنده‌اش نیز سودآوری فراوانی داشته باشد.

بازیکنان در این بازی می‌توانند در نقش سه شخصیت اصلی، شامل Michael De Santa، Franklin Clinton و Trevor Philips، در داستان جذاب GTA 5 حضور یابند. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای داستان و شخصیتی منحصر به فرد هستند که باعث تنوع و جذابیت بیشتر داستان می‌شود.

بازی Grand Theft Auto V دارای یک جهان باز بسیار گسترده و پویا است که به شما اجازه می‌دهد تا به صورت آزادانه در آن حرکت کنید و به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازید. مراحل بازی در GTA V به صورت یک زنجیره‌ای از مأموریت‌ها و فعالیت‌های متنوع تقسیم می‌شوند که به شما امکان می‌دهند داستان اصلی را پیگیری کنید و همچنین از فعالیت‌های جانبی و آنلاین لذت ببرید.

ماموریت های اصلی شامل فعالیت‌های مرتبط با داستان اصلی بازی هستند که شما را با داستان و شخصیت‌های آن آشنا می‌کنند. هر شخصیت اصلی دارای مأموریت‌های خود است که در طول داستان به آن‌ها پرداخته می‌شود. این مأموریت‌ها شامل سرقت های پر هیجان، زد و خورد های شدید و فعالیت‌های مختلف دیگر هستند که به شما امکان می‌دهند در دنیای مجازی GTA V تجربه‌های جذابی را کسب کنید.

علاوه بر مأموریت‌های داستانی، شما می‌توانید در مأموریت‌های فرعی نیز شرکت کنید که به شما امکان انجام فعالیت‌های مختلف و غیرمرتبط با داستان اصلی را می‌دهد. این مأموریت‌ها ممکن است شامل دزدی‌های کوچک، مسابقات خودرو، مسابقات ورزشی، و دیگر فعالیت‌های جذاب باشند.بازی Grand Theft Auto 5 به عنوان یکی از بازی‌های بزرگ و محبوب تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی، برای اولین بار به یک زبان دیگر دوبله شد. بله، زبان فارسی! مفتخریم که اعلام کنیم برای اولین بار در ایران ، بازی GTA V ساخته شرکت Rockstar Games توسط “گیم داب” به زبان فارسی دوبله شد!

دوبله فارسی بازی Grand Theft Auto 5 شامل دو نسخه دمو و کامل میباشد.

نسخه دمو این بازی شامل پنج مرحله ابتدایی بازی، یک تک آهنگ فارسی به همراه چندین تماس تلفنی میباشد. این نسخه به صورت رایگان و جهت تست و بررسی کیفیت کار میباشد. 

و اما نسخه کامل دوبله فارسی شامل کلیه مأموریت‌های اصلی و فرعی، مکالمات جانبی شخصیت ها، دوبله کامل NPC ها (مردم سطح شهر)، نیرو های نظامی، تماس های تلفنی و همچنین رادیو فارسی میباشد. این نسخه، تجربه‌ ای کامل از بازی جی تی ای وی را به زبان فارسی فراهم می‌کند و به بازیکنان فارسی‌ زبان این امکان را می‌دهد تا از داستان جذاب و گسترده‌ای که این بازی ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوند و تجربه‌ی لذت‌بخشی را در دنیای متنوع و پرماجرای جی تی ای داشته باشند.

راهنمای نصب دمو دوبله فارسی بازی gta v :

1- دمو دوبله فارسی را دانلود و از حالت فشرده استخراج کنید.

2- آخرین نسخه از برنامه OpenIV را از اینجا دانلود و نصب کنید.

3- برنامه را باز کنید و در بخش بازی Grand Theft Auto V ، گزینه Windows را انتخاب کنید.

4- محل نصب بازی را مشخص کنید و Continue را بزنید.

5- پس از باز شدن پنجره فایل های بازی، در نوار بالا بر روی آیکون ASI Manager کلیک کنید. سپس روی Install در کنار ASI Loader و OpenIV.ASI و openCamera کلیک کنید تا نصب شوند.

(با انجام این مرحله تنظیمات بصورت خودکار ذخیره شده و دیگر نیاز انجام دوباره آن نیست)

6- از نوار بالا بر روی آیکون Package Installer کلیک کرده و فایل دمو را انتخاب کنید.

7- روی گزینه Install کلیک کرده و سپس در پنجره بازی شده گزینه mods folder را نتخاب کنید.

8- وارد بازی شده و در بخش Settings/Audio ، صدای دیالوگ ها را به اندازه دلخواه زیاد کنید.

نسخه دمو شما با موفقیت نصب شد! امیدواریم لذت ببرید.

.

  دانلود نسخه دمو دوبله فارسی

.

توضیحات دوبله کامل بازی gta v

این نسخه از فارسی ساز ، پچ دوبله کامل بازی میباشد که شامل :

+ دوبله مراحل اصلی

+ دوبله مراحل فرعی

+ دوبله مراحل جانبی (اتفاقات تصادفی)

+ دوبله تماس های تلفنی

+ دوبله حرف های روزمره شخصیت های اصلی

+ دوبله تمامی NPC ها شامل مردم شهر و نیروهای نظامی

+ دوبله برنامه های تلویزیونی جذاب شامل :

    • شهرت یا خفت – قسمت 1

    • شهرت یا خفت – قسمت 2

    • زیر پوست شهر

و همچنین …

+ رادیو فارسی شامل 238 آهنگ در سبک های مختلف

نسخه های سازگار

دوبله فارسی بازی جی تی ای وی بر روی تمامی نسخه های کرکی و اورجینال (اپیک گیمز و استیم) تست شده و سازگاری کامل دارد.

در صورتی که از نسخه های اورجینال بازی مانند استیم و یا اپیک گیمز استفاده میکنید، دسترسی سیستم به اینترنت را قطع کنید. گیم ساب هیچگونه مسئولیتی در قبال بن شدن اکانت شما نخواهد داشت.

راهنمای نصب

نکته: برای دانلود فارسی ساز در اندروید از ADM و در ویندوز از IDM استفاده نمایید.

نکته: در صورتی که پیش از این نسخه دمو (آزمایشی) را روی بازی خود نصب کرده اید نیازی به پاک کردن آن نیست و هیچ تداخلی با نسخه کامل نخواهد داشت.

1- پارت های پچ دوبله فارسی  را دانلود و از حالت فشرده استخراج کنید.

2- آخرین نسخه از برنامه OpenIV را از اینجا دانلود و نصب کنید.

3- برنامه را باز کنید و در بخش بازی Grand Theft Auto V ، گزینه Windows را انتخاب کنید.

4- محل نصب بازی را مشخص کنید و Continue را بزنید.

5- پس از باز شدن پنجره فایل های بازی، در نوار بالا بر روی آیکون ASI Manager کلیک کنید. سپس روی Install در کنار ASI Loader و OpenIV.ASI و openCamera کلیک کنید تا نصب شوند.

(با انجام این مرحله تنظیمات بصورت خودکار ذخیره شده و دیگر نیاز انجام دوباره آن نیست)

6- از نوار بالا بر روی آیکون Package Installer کلیک کرده سپس پکیج شماره 1 را به انتخاب کنید.

7- روی گزینه Install کلیک کرده و سپس در پنجره بازی شده گزینه mods folder را انتخاب کنید.

8- پس از نصب پکیج 1 گزینه close را زده و با همین روش پکیج شماره 2 را نصب کنید.

9- وارد بازی شده و در بخش Settings/Audio ، صدای دیالوگ ها را به اندازه دلخواه زیاد کنید.

.

  دانلود نسخه کامل دوبله فارسی